Hanna

Måndags hiss och diss
Jag tänkte jag skulle införa en nyhet på min blogg.
Måndags hiss och diss. Den här veckans.......

Hiss

Blir Fredriks pappa Kelle, Otto och vår bilmekaniker Hasse. Som hjälpt oss att få Bettan servad utan att vi ens behövt köra bilen ur garaget. Tackar!

Diss
Vår nya granne! Har fått nog av fester och hög musik under veckorna och skrikiga fester på helgerna. Börjar bli dags att tala om vad det är för regler som gäller i ett bostadshus jämfört med en studentkorridor.

Har precis varit ute i Slottsskogen och sprungit, otroligt vad dålig kondition jag har, jag plågade mig igenom ett varv medan de andra hurtigt sprang två....snyft. Så har precis bestämt mig, nu är det slut på de lata dagarna, på måndag kör löpträningen igång på allvar. (Som ni förstår är Göteborgsvarvet inget som jag kommer att springa, men jag kommer vara en trogen supporter till alla er andra som kommer att göra det).

Ska bli underbart att köra bil till jobbet imorgon och slippa passa tider!
Kelle

Tackar för premiärhissen. Vad gör man inte för vår söta svärdotter.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress