Hanna

Måndagen avklarad!
Idag blir det ingen hiss och diss har idétorka...vet inte riktigt vad jag känner för att hissa och dissa en dag som denna.

Vi var ute i Skatås och joggade 5 km idag efter jobbet, perfekt löparväder. Väldigt fuktigt i luften och lite småregn. Måste verkligen komma igång med träning igen. Fick med oss Otto också, som gjorde en väldigt bra tid på 8:an.

Sen har jag börjat sy lite, jag köpte lite tyger senast vi var på ikea och har nu börjat sy kuddfodral av dessa. Blev även lite bitar över, så bestämde mig för att försöka göra ett lapptäcke. Ringde först till mamma för lite tips och nu har jag börjat. Behövs en hel del bitar för att få ihop det, så inget man syr ihop på en kväll. Får återkomma med resultatet senare.


Dags för lite sömnad!


Min symaknin som jag fått låna av Fredriks mamma och de första lapparna till lapptäcket, behövs en hel del till. Ska försöka hitta lite vita tyger också.

Bara 4 dagar kvar till semester nu! Ska bli så himla skönt med lite mer semester, även då det bara är en vecka.



(Smultron från semestern i Uppsala)
Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress