Hanna

Hemma igen...
Så var man tillbaks i Götet. Inget vidare roligt väglag att köra bil i, regn och snö, men hem kom jag i alla fall. Efter att ha hört absolute music 62 x-antal gånger i bilen. Orkade aldrig byta skiva så skulle nästan kunna rabbla hela låtordningen i sömnen....
Här hemma hade jag en sjuk pojkvän som väntade. Otroligt synd om killar när de är sjuka.... Feber och halsont, så jag hoppas att han hinner kurera sig innan vi ska upp till Mora på nyår. Kokar te som bara den just nu.

Har både packat upp och packat ner lite kläder idag. Blir en hel del som ska med igen till Mora. Imorgon är det tvättid! Otroligt kul att packa upp alla fina julklappar också.


Mitt luciatåg har fått tillökning!



Den här fina Nusnäs ljusstaken fick jag bland annat av min syster i julklapp!

 

Imorgon blir det en tur ner på stan och kolla in om det finns något bra på rean...kanske hittar något fint att ha på mig på nyår :-). Hann med en tur till Plantagen och IcaMaxi tidigare ikväll så ska försöka plantera lite blommor imorgon också.

Sov så gott och tack för att ni tittade in!!

Kramar

Anonym

Mm han är vek men jag vet att figge är sjuk av oro, oro för att bli ifrånåkt av en tjockis på 1.65. Han har med andra ord börjat ladda upp med ursäkter...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress