Hanna

Vilken helg...
Jag har haft en väldigt bra helg. Hunnit med att få en hel del gjort här hemma och samtidigt  hunnit med att  umgåtts och haft otroligt trevligt och kul med vänner.... Allt detta trots att vi förlorade en timme i helgen. Ni har väl inte missat att dra fram klockan?

Helgen började med bion i fredags. Män som hatar kvinnor levde verkligen upp till sina förväntningar. En väl sevärd film, längtar redan tills nästa del kommer.

I lördags var det dags att fira Meg ännu en gång. Vi gav henne en 5-kamp i 30-års present som egentligen skulle blivit av för några veckor sedan, men då halva kompisskaran var sjuk flyttade vi fram den några veckor....det vill sägra tills igår. Då jag fortfarande är lite sjuk bestämmde jag mig för att följa med som fotograf istället...men det var nästan lika kul :-).

De två tävlande lagen!


5 olika grenar genomfördes...med mer eller mindre lycka för de två lagen!!


        
        
                    
Dagen avslutades sen med en god och trevlig middag (poterstek och potatisgratäng) hemma hos Jonas och Sofia.

Idag söndag har vi hunnit med att fixa här hemma. Vi har städat, tvättat, handlat, planterat om blommor och sett på film. Såg precis den indiska filmen Slumdog millionarie....vilket var en klart sevärd film.
Men nu är helgen snart slut :-(....så nu hinner jag inte göra mer än att sova. Imorgon är det jobb som väntar igen!!

Sov så gott!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress