Hanna

Fredag igen!

Blev en liten tur ner på stan idag efter jobbet. Behövde köpa hem lite förbrukningsvaror (typ schampo och dyl.). Köpte även min favis kräm på Bodyshop. Body butter perfekt när man har lite torr hy. Sen lyckades jag tappa en hel liter yoghurt på min fötter på Hemköp...något pinsamt..hoppades in i det sista att den skulle hålla men icke. Kändes som en evighet innan någon i personalen såg mig och kunde komma med papper. Sen fick jag tvätta av både fötter och skor rejält när jag kom hem. Väldigt pinsamt!



I helgen blir vi kvar i Göteborg. Imorgon ska vi iväg och segla med Magnus, Meg och Johan. Ska bli superkul! Ska ladda kameran så jag kan ta mycket kort.

Nu ska jag inleda helgen med ett joggingpass i Slottsskogen....känns väldigt sunt! Men sen hoppas jag att Fredrik kommit hem från sin jobb-AW så vi kan öppna en flaska vin och fira att det åter igen är helg :-).

Hoppas att ni får en riktigt trevlig helg!

Kramar


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress