Hanna

Närmar sig Allhelgonahelgen....
Får bli ett kort inlägg idag. Sitter otroligt obekvämt framför datorn. Vi har fått flyttat runt lite möbler nu när de skulle börja byta våra fönster och framför datorn gick det att få plats med en del... Men byggjobbarna har jobbat på bra för idag när jag kom hem från jobbet var alla fönster redan bytta :-) Fattas bara lister och persienner, sen är det KLART...längtar!



Ny balkongdörr har vi också fått...väldigt bra eftersom vår gamla var trasig.


Fredrik jobbar i Stockholm idag och imorgon, men är tillbaks lagom tills det är dags att åka upp till Hovenäset. Ska bli väldigt kul att komma upp, var ett bra tag sedan vi var där nu. David ska också följ med och Ewa och Kelle är redan där när vi kommer :-). Sen väntar Hummerskiva på lördag.



Gjorde en beställning från Syster lycklig i måndags och idag fick jag mess om att paketet gick att hämta. Såg ett väldigt fint kuddfodral på hemsidan som jag bara måste beställa, som bonus ingick det även fyllning till kudden vilket jag inte visste om förrän idag när jag hämtade det. I paketet låg det även ett brev från de lyckliga systrarna. Personligt skrivet och med en söt lite klubba fast tejpad. Pluspoäng till Syster lycklig.

Blev inte ett så kort inlägg som jag trodde, men nu har jag kramp i både ben och armar så måste sluta skriva nu....

Hoppas att ni alla får en trevlig Allhelgonahelg och att ni har tid till att ägna lite extra tankar på alla nära och kära som alltid finns kvar i våra minnen. Det ska i alla fall jag göra och även tända en hel del ljus!


Massa Kramar
Får bli ett kort inlägg idag. Sitter otroligt obekvämt framför datorn. Vi har fått flyttat runt lite möbler nu när de skulle börja jobba med våra fönstren och framför datorn gick det att få plats med en del... Men byggjobbarna har jobbat på bra för idag när jag kom hem från jobbet var alla fönster redan bytta :-) Fattas bara lister och persienner, sen är det KLART...längtar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress