Hanna

Hemma igen...
Då var det slut på julen för det här året och vi är åter tillbaks i Göteborg.


Den här julen blev det tre strumpor som låg och väntade på morgonen. Kändes väldigt speciellt att få fira jul med sin egna lilla familj också i år. Blev verkligen en idyllisk liten jul med all snö. Känns som man ökat på något extra kilo över julen med all god mat och bakverk så får satsa på lite mer frukt nu, fina fruktfat hör ju också julen till men äts nog mest efter :-)....

 


Vila, läsa böcker, lösa korsord, se på TV, gå promenader, vintersporta och bara vara hör också till tycker jag....det gäller att samla lite ny energi för huvudet också.

 


Traditioner som går i arv. Nu har Freja fått en strumpa att få lite godis och någon liten present i på morgonen också. Min mamma hade varit väldigt gullig och stickat en nästan exakt likadan som jag fick när jag var liten.

 

Väntade en massa fina julkort innanför dörren när vi kom hem idag. Tack så hemskt mycket! Jag hoppas att ni alla har haft en riktigt God Jul. Nu väntar snart ett Gott Nytt År också.

 


Både Freja och hennes hår växer så det knakar. Vi kan till och med sätta upp det i små tofsar nu. Jag hoppas verkligen att faran att hon kommer att tappa det är över nu.


Hoppas att ni har haft det bra på jobbet eller njutit av att vara lediga idag!!

Kramar

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress