Hanna

Det börjar bli trångt i magen....
Nu börjar det bli trångt i magen. Får mig några kickar i högersidan då och då. Känns som att bebisen valt den till sin favoritsida, för jag har knappt känt en spark på den andra sidan.


En liten jämförelse: 24v + 3 dagar och 30v+4 dagar

Senare i veckan ska vi bege oss in i babydjungeln igen, finns så otroligt mycket saker som man ska ha. Det är tur att det finns en del checklistor att kolla lite på. Jag har bara tänkt på det större sakerna som man behöver, vagn och säng och sånt men har under de senaste dagarna upptäckt att det är en hel del, och då menar jag verkligen en hel del, småsaker som man kommer behöva också. Känner att det är lika bra att kolla upp så mycket som möjligt medan jag fortfarande orkar. Känns som man orkar mindre och mindre för varje vecka nu, samtidigt som det börjar kännas mer och mer verkligt för varje vecka också.


Som tur är finns det färdiga startpaket att beställa om vi inte hinner med att inhandla allt mot slutet. www.startboxen.com Känns skönt att veta.


Tog oss en liten promenad i solen ikväll. Tycker det är så mysigt att gå och kolla på alla små kolonier med stora fina trädgårdar i Änggården så blev en tur dit och sen hem igen.




Kan det inte bli semester snart..längtar och längtar...men tiden går så sakta.


Kram på er!!

Linnea

ojoj vad bebisen växer, ni är ju långa båda två så det blir säkert en ganska lång bebis ;))))Kram systeryster

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress