Hanna

Bortskämd!!

Har ju tidigare skrivit och berättat att jag skulle vilja ha en vit hörnhylla till ena hörnet i hallen, men inte hittat någon som passar. Pratade lite med Martin innan om hur man skulle kunna göra en själv. Så skulle få lite mer tips och hjälp om hur jag skulle kunna bygga den nu när vi kom upp till Linnea och Martin till midsommar, men då stod den redan där, helt perfekt och vitmålad. Martin hade redan byggt den till mig, och sen hade Linnea målat den och den såg ut precis som jag önskat att den skulle. Känner mig otroligt bortskämd :-). Tack så super mycket för att ni är så otroligt snälla!

 


Min väldigt fina hylla! Tavlan fick jag av Deniz och Stefan som också var med på midsommar.

 

 


I fredags beställde vi äntligen vår vagn. Efter en del beslutsångest mellan olika vagnar blev det en iCandy Apple. Liggvagnen sitter högre än på Peach-modellen och den finns i svart som jag ville ha. Vi ska hämta den i början på september sen. Känns skönt att vi äntligen har bestämt oss!! Nästa projekt är skötbord, bilstol och säng, men det är inget vi behöver ha någon brådska med att beställa då det oftast finns hemma i affärerna direkt.

 


Har glömt att visa den här fina skålen med salladsbestick, kryddor, servetter, olja och hallon sirap (som ska vara otroligt gott att ha på glass) som jag fick i avskedspresent från jobbet förra veckan. Jag ska fortfarande jobba några veckor till under sommaren men inte säkert att alla hinner komma tillbaks från semestrarna innan jag försvinner. Väldigt snällt!

 


Skämde även bort Fredrik idag och lagade för ovanlighetens skull middag. Laxpaj blev det...

 


och till efterrätt melon, bigarråer, glass och hallon sirapen, väldigt gott!!

 

Väldigt avundsjuk på er som har börjat semestern den här veckan, ser ut att bli en riktigt solig vecka. Njut av värmen!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress