Hanna

Söndag och en förlorad timme...

Trodde vi gick upp klockan åtta imorse, men insåg ganska så snart att klockan var nio istället. Det är tur att ändringen sker natten till söndag och inte till måndag.

 

Igår blev det väldigt traditionell svenskmat till middag, pannbiff, sås och potatismos och sen marängswiss till efterrätt. Så enkelt och så gott!! Man borde äta marängswiss oftare :-).


Fick tips av Ewa och Kelle att det är gott att ha i lite knaperstekt bacon i potatismoset, vilket det var, så tack för tipset!!

 


Mmmmmmm marängswiss.....

 

Efter den förlorade timmen imorse har det blivit en hel shopping för mig idag. Hittade en skinnjacka och en kavaj på MQ. Skinnjacka fanns till en början inte i min storlek men efter lite letande hittade expediten en på Backaplans MQ, så blev en liten trip ut dit också :-). Otroligt vad dåligt vi hittar på Hisingen, jag hade fått för mig att Backaplan och Bäckebol var typ samma sak, men det upptäckte vi ganska snart att det inte var....efter lite letande hittade vi även till Backaplan.

 


För er som såg på TV4-sporten så hade Maud, hon som höll i den idag, en likadan kavaj på sig.

 


Ni missade väl inte Earth hour igår klockan 20:30-21:30!! Riktigt mysigt när man släcker ner allt.


Ser framemot en kortvecka, tre och en halv arbetsdagar blir det nog för min del. Sen bär det av det påskfirande i Uppsala.

Hoppas att ni har haft en bra helg!!!

(Fina tulpaner från Fredrik)

Kram på er!
Anonym

fina tjejer ska ha lite fina saker, undrar varifrån han fick idén med tulpaner...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress