Hanna

Rhodos!!
Hej, hej!!
Dags for en liten uppdatering fran Rhodos. Semestern har borjat stralande sol, vila och god mat :-). Har redan tagit mig igenom en och en halv bok.
Den dagliga motionen bestar av att ta mig upp och ner i solstolen, vilket faktiskt ar lite jobbigare an man kan tro med en stor mage, och en promenad pa den relativt korta stranden. Fredrik ar lite duktigare och har hittat ett gym pa hotellet (eller skulle snarare kalla det ett rum med lite traningsmaskiner).
Idag pa eftermiddagen borjade det bli lite molnigare, men jag hoppas att det hinner forsvinna tills imorgon sa man hinner bli lite brun innan det ar dags att att atervanda hem. Nastan sa man hoppas pa ett askmoln till....tiden gar sa oerhort snabbt, halva semestern har redan gatt :-(.

Ha det gott och skot om er!!

Kramar fran mig
Linnea

Hallå åhh vad avundsjuk jag är här hemma är det tråkigt väder det har blivit lite kyligare så njut av värmen :) Ha det bra kram systeryster

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress