Hanna

Tillbaks från semestern...
Tidigt imorse kom vi hem till Göteborg igen efter en underbar semestervecka. Kom i säng vid 5:00 och sov tre timmar innan det var dags att gå till jobbet. Sen sov jag en del när jag kom hem från jobbet igen...så nu känner jag mig relativt pigg.

Som ni säkert har förstått har vi haft det väldigt bra, mulet en dag och sol och riktigt varmt resten. En riktig viloresa har det varit....

 


Har hunnit med att läsa 4 böcker, helt underbart, läser knappt något på vardagarna men på semestern är det bland de bästa som finns att ha en riktigt bra bok och ligga i solen. Kan rekommendera Hypnotisören av Keppler, väldigt spännade.

 



Sen har det blivit en hel del bad....superklart vatten och sand botten...

 



Gjorde en liten utflykt in till Rhodos stad och träffade Fredriks kollega Eddie och hans fru Susanne för lite mat. Blev dock en väldigt tidig kväll då taxi var svindyrt och sista bussen hem gick 21:15. Den gamla delen av Rhodos stad var väldigt mysig med massa små gränder och fina gamla byggnader.

 


På väg till middagsbuffé på hotellet. Var en helt ok buffé, olika tema varje dag allt från grekiskt, italienskt till gala med snittar och jordgubbar :-).

 


Väldigt nöjda med resan!!

 


Fredrik till höger och jag till vänster.....eller vad tror ni??? Nerå vi vågade oss inte riktigt upp i luften men det hade nog varit riktigt härligt...

 

Efter förra inlägget gick jag in på aftonbladet och upptäckte att Sverige inte ens var med i finalen av Eurovison, lite snopet...så struntade faktiskt i att lägga alltför mycket energi att se den sen...har ingen koll på vad som händer här hemma när man är på semester...det är tur att det finns internet.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dags att sova igen, imorgon hoppas jag vara tillbaks i de gamla vanliga rutinerna. Kanske blir lite fler bilder från resan imorgon.....

Ha det gott!!


Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress