Hanna

20 min jogg..
Igår provade jag för första gången att springa/jogga med vår nya vagn. Är ju ingen joggingvagn men gick väldigt bra ändå, så länge man springer på jämna underlag. Så nu ska jag försöka komma ut på lite 20 min turer, tre gånger i veckan. Freja var väldigt nöjd av fartökningen denna gång, så jag får hålla tummarna att hon är lika nöjd nästa gång. Mer än 20 min tror jag inte att hon är nöjd i vagnen, men det är bättre än ingenting alls. Alldeles lagom för mig just nu!



Jag var även och hämtade vår ICandyvagn som nu är hel igen. Fredrik ringde dit i fredags och då hade tydligen vagnen varit klar att hämta i flera dagar. Någonstans missade vi kommunikationen, men är väldigt nöjda med hur de fixat den. Så nu behöver jag inte längre vara förbannad över det. Problemet nu är istället hur vi ska få plats med två vagnar i vår lilla hall. Vill ju kunna använda båda utan att behöva springa ner i bilen.... Man bor ganska så trångt när man börjar se bagageluckan på bilen som ett förråd :-).


Nu ska vi snart gå upp till Karin och Gustaf för lite lunch. Känns väldigt lyxigt. Har bakat en Morotskaka under morgonen som jag tänkte ta med, får ju äta lite kakor när man är borta så det gäller att passa på :-). Ska bara ta en liten bit....


Ha en bra dag!!


Börjar bli dags att göra lite höstfint i blomlådorna. Blev ett besök på Plantagen häromdagen.

KRAMAR
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress