Hanna

AW och hot chocolate massage
Hur underbart det än är att få vara hemma med vårat lilla underverk varje dag är det skönt att få komma ifrån och göra något annat ibland. Igår lämnade jag över Freja till Fredrik precis efter att han slutat och smet iväg på lite torsdags AW med Anna, Johanna och Gunilla. Underbart mysigt och kul. Och idag har jag bokat in en hot chocolate massage från min smartbox som jag fick i julklapp av David och Astrid. Ska bli väldigt spännande och skönt. Så återigen ska jag lämna över Freja på Fredriks jobb och sen smita iväg en halvtimme.




Fredrik har lovat att fixa middag här hemma ikväll så blir verkligen en lyxdag :-).



Inhandlade lite körsbärsris idag. Håller tummarna att det blommar sen. Hon sa att man skulle snitta det igen och ställa det i varmt vatten, vilket jag nu har jag gjort. Upp till 10 dagar kunde det ta innan blommorna kommer, så nu är det bara att vänta och möjligen byta vatten som gäller.


Ha en suverän helg! För oss bär det av till Falköping imorgon.


En blixtsnabb sekund kan Freja stå själv och hålla i sig i soffan nu :-).

Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress