Hanna

Innebandy...
Vem hade trott att jag skulle börja spela innebandy vid 30-årsålder hahahha....
Inget seriöst, fick frågan om jag ville vara med och motionera lite i gympasalen med granntjejerna på onsdag kvällar (skriver tjejer för jag vet inte riktigt vad man ska kalla sig längre, man är väl inte tant än?). Först blev det lite fotboll och sen körde vi innebandy, innebandy är ju verkligen min gren ;-).... Men det var riktigt kul, speciellt att få träffa alla trevliga granntjejer!
 


Blir nog till att införskaffa en klubba till nästa gång, sprang hem och hämtade Fredriks den här gången.
Var hur trött som helst innan jag gick dit och hur pigg som helst när jag kom hem! 

Kram på er!

 
 
Gabe

http://www.innebandybutiken.se/webshop/innebandyklubbor.html

Köp något bra.. ska ju inte kunna skylla på materialet när man förlorar!!

Kanske inte skulle säga tant men heller inte tjej,.... medelålders något? kanske Fröken Malm,.. snart Fru Malm!

Gabe

Aspenäs-housewives?

Svar: Låter bra :-)...Tack för tipset med klubborna, ska beställa något riktigt bra....lär behövas!
Hanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress