Hanna

En tavelvägg..
Vi har länge tänkt hänga upp lite foton i vår trapp och som jag berättade tidigare har jag ju äntligen fått hem lite kort och ramat in dessa. Nästa steg var alltså att få upp dem. Hur svårt kan det vara att välja ut lite platser och sen bara spika upp dem. Fredrik och Kelle fick hålla upp några ramar..och hålla upp några fler ramar och ändra om lite och hålla upp igen...tills jag insåg att det här med att sätta upp tavlor i en trapp inte är så lätt som man kan tro. Men nu har jag hittat en blogg som väldigt bra beskriver hur man ska tänka....Malin inredare och att hänga tavlor i en trapp.

Jag valde varianten nedan att hänga tavlorna i en grupp.

 


 
Får vi se om det byggs på med lite fler tavlor sen, men just nu är vi ganska nöjda. Är ju lätt att bara byta ut några foton om man vill ha lite förändring.
 
Kramar
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress