Hanna

En vår inne
Det fortsätter att inte riktigt bli som vi planerar. I helgen skulle mamma och pappa komma hit, men tyvärr var det nu mammas tur att få känna på influensan så vi har fått skjuta på besöket. Istället fick vi helt plötsligt en helt oplanerad helg framför oss i fredags. 
Inge vidare väder för att vara utomhus, ett kallt och ruggigt Göteborg, så det fick det bli ett besök på stan med bio och lite shopping istället. Fredrik hängde i biosalongen med barnen medan jag fick 40 min ensamtid på stan. En Alfonsfilm senare och kanske inte så mycket shoppat som jag tänkt, men med många intryck av "jag vill ha och det skulle jag kunna tänka mig" kläder/saker/skor i huvudet gick vi runt hela familjen en stund. Ganska snart insåg vi dock att en trött Hugo snart 3 år inte riktigt var den bästa personen att ha med in i affärerna. Så vi begav oss hemåt.
 

I förra veckan fick vi hjälp att beskära våra träd, så har många fina kvistar på marken just nu. Skulle gärna ta in dem alliihop och sätta i vaser, men tror inte jag får med Fredrik på det.


 
 Helgen avslutades med finbesök av David och Astrid på söndagen och för Freja och mig ett besök på Allingsås jourmottagning, för andra helgen i rad. Frejas öra började göra ont igen så nu kör vi på kur nummer två med antibiotika. Nu kan det inte annat än bli bra!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress