Hanna

Ett firande
Dagarna går och vet inte hur jag lyckas men med tre barn är det konstant något att göra... så tiden framför datorn blir väldigt kort och tiden till ett inlägg här även ännu kortare.
 
Så får gå tillbaks till förra helgen först. En helg som var helt suverän. Det började redan på fredagen med frisörbesök, Fredrik hade tagit ledig från jobbet, bokat in mig hos frisören och fick själv gå i kylan med Vilma i vagnen. Och sen lunch Fredrik, jag och Vilma, så mysigt...varför denna överraskning, jo för på lördagen, som redan var inbokad med vardagsaktiviteer för barnen, var det den 12 november, vilket betyder bröllopsdag!! 
Tänk att det har gått två år sendan vi var på underbara Mauritius...åh vad jag vill tillbaks!! Speciellt nu nör regnet öser ner här hemma. Någon gång ska vi tillbaks!
 


Nyfärgat och nyklippt hår...

 
Även söndagen var det dags att fira igen, farsdag denna gång. En mysfrukost som barnen fick fixa, några teckningar och ett paket fick det bli.



Till vår bröllopsdag fick jag även en fin klänning från Twist&Tango, får visa den senare, tycker att de har riktgit fina kälder där i år så blev superglad när Fredrik hade snappat upp detta. Och så inhandlade jag även denna, kubus. känns lite extra mysigt och ha den tänd och tänka på oss nu!!



Efter det har veckan rusat förbi i vanlig stressig fart. Hämta, lämna, aktiviteter och sen fösöka hinna med lite pluggande däremellan. Vi fortsätter att sova minimalt på nätterna och jag är ett vrak när det gäller sömn! 
Men nu väntar föhoppningsvis lite extra timmars sömn imorgon. Freja och Hugo har längtat hela veckan efter denna dagen. Idag har vi varit och mött upp farfar på tågstationen i Alingsås, för att sen säga hejdå till mig och ta tåget med farfar till Falköping och ha en mysdag med farmor och farfar. Imorgon åker även vi till Falköping, men då har jag förhoppningsvis med gott samvete kunnat sova lite extra på morgonen.
Känns ovanligt tyst här hemma just nu, men kan tänka mig att det är fullfart några mil bort i Falköping :-).
 
Annars har vi en annan liten tjej som börjar bli lite mer rörlig här hemma. Går inte längre att vara helt säker på att hon är kvar på exakt samma ställe längre. Hon flyttar sig inte långt, men tillräckligt för att kunna ramla ur både soffan och sängen.



Nu hoppas vi bara att hon kan lära sig att man ska sova på natten också :-)....
 
Ha en riktigt trevlig helg!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress