Hanna

Besviken...inget Ernst idag...
Men ett besök till Ikea blev det till Fredriks stora glädje :-).


Har äntligen inhandlat en byrå att ha i sovrummet. Framförallt till bebisen men jag hoppas även kunna smyga ner lite av mina kläder i den också. Hittade ett otroligt fint klädskåp som jag egentligen hade velat ha, men hur vi än gör så blir det svårt att både få in en spjälsäng och ett skåp i sovrummet, så fick bli en Malm-byrå istället.


Blev inget klädskåp, men i ett framtida hus kanske det finns lite mer plats, så har lagt den på minnet.

Var även en tur på babyproffsen och kollade in lite saker som vi kommer att behöva. Kollade bland annat på en säng som jag tror kan bli bra. Självklart finns det väldigt många fina alternativ som jag gärna skulle vilja ha. Som den här till exempel.


Sebra baby och juniorsäng, går att dra ut när barnet blir större. Men 6500 kr är lite för mycket för vår budget.

Så den här tror jag kommer att bli minst lika bra. Kommer inte köpa hem den förrän senare men känns skönt att veta vilken vi ska ha då.


Kaxholmen Nina

Sen gjorde vi ett riktigt bra fynd utanför Ikea, vi köpte 7 L jordgubbar för 100 kr. De var helt otroligt goda så nu har vi ätit en hel del och även fryst ner en hel del. Gäller ju att hamstra inför vintern :-).



En arbetsdag kvar till helg och sen är det bara 1 vecka kvar till semestern :-)...
Imorgon blir det till att bygga byrå!!

Sov så gott!!


KRAMAR
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress