Hanna

Måndags hiss och diss..
Veckans...

Hiss
Bröllop så klart! Vilken underbar tillställning. Som ett underbart slut på en saga...happily ever after...och början på en ny :-)
(Tack för kommentarerna, behövs!)

Diss
Svininfluensan
Vet inte riktigt vad jag ska tro och tycka. Ena dagen är den livsfarlig och nästa dag är den bara en influensa. Men jag tror att man ska ha respekt.



Igår var vi så otroligt trötta. Sov bort nästan hela söndagen, speciellt Fredrik. Som nog fick i sig en och annan shot mer än mig. Var så trött att jag glömde bort att berätta att jag klarade av mina 3 mil :-). Sista milen blev i Skatås på lördagen innan bröllopet.
Men nu är det en ny vecka med 3 nya milar att springa/jogga/gå. Har lite dåligt samvete för idag blev det inte en endaste liten meter gjord. Däremot har jag köpt mig ett par nya tennis/squash skor. Jag och Karin ska spela squash imorgon, försöker pimpa upp mig lite så att jag åtminstone ser ut som att jag kan spela :-). Mest beror köpet av att jag inte har några inomhusskor som passar längre.


Vad tror ni om dessa? Kan ju inte bli sämre i alla fall :-)



Den här fina ljuslyktan köpte jag i lördags på Josefssons. Dags att börja rusta för höstmörkret.

 

Hoppas att ni har fått en bra start på veckan!


Kramar

 

 

 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress