Hanna

Dålig REA..
Var nere på stan idag för att göra fynd...men icke. Känns som att affärerna inte riktigt börjat rea årets kläder än och hade de det var min storlek slut. Så blev inte mycket till fynd.


Hittade i alla fall en tröja på Indiska...

 


och ett par varma strumpor på Lindex.


Det mesta är packat inför färden upp till Sollerön imorgon. Fredrik har vilat hela dagen idag och får sova så mycket som möjligt innan vi åker imorgon och i bilen upp, så tror jag nog att han kommer att vara så gott som frisk till nyår :-)...Ska bli grymt kul!!


Har fixat med en blomgrupp jag tänkte ha med upp till min syster idag. Är det något jag gillar så är det att pyssla med blommor. Ett annat litet tips på en bra nyårsbukett är att köpa hyacinter, finns otroligt billiga nästan utslagna hyacinter som blomaffärer vill bli av med nu, kapa av blommorna och gör en maffig bukett av hyacinter....kanske till och med köpa lite silvrigt silkespapper och cellofan och slå runt buketten också....tror det kan bli riktigt fint!!

 


Kanske är lite dumt att visa den redan nu, men vet inte riktigt hur jag ska få med den upp utan att den välter, så lika bra att visa hur det var tänkt att den skulle se ut från början, får vi se hur den ser ut efter våra 50 mil. Tänk att det finns liljekonvaljer nu!!

 

Har ni börjat fundera på nyårslöften?? Jag har några som jag tänker försöka leva upp till under 2010, tyvärr betyder det ju otur att tala om dem.. men jag ska skriva ner dem på något bra ställe så jag kan påminna mig själv om dem ofta....brukar behövas. Tänk att det snart bara är en dag kvar av år 2009!! Vad har jag egentligen gjort det här året..hmmmmm....får återkomma med det.
Nu ska jag göra Fredrik sällskap framför TVn.

 

Njut av sista dagen av år 2009 imorgon!

 

 

 

 

 

 

Kram på er!

 

 

 

 

 

En liten rättelse...var så ivrig att börja det nya året igår att jag inte insåg att det faktiskt är två dagar kvar av 2009. En bonusdag!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress