Hanna

Ingen hiss och diss idag...
Får skjuta lite på veckans hiss och diss idag. Håller på att packa för fullt och har även varit och tränat bodypump (5 km). Måndagarna har ju blivit en riktigt  bra TVdag med både idol och Hollywoodfruar så det fösvann lite tid där också ikväll.
Jag ska vara borta på kurs tis-tors, så kommer tyvärr inte att kunna göra så många uppdateringar under veckan. Kommer även att bli svårt att få ihop mina 3 mil, men jag ska göra mitt bästa :-).


Senast vi var hemma och hälsade på var det semester med sol och bad..

 

I helgen ska vi åka och hälsa på mina föräldrar, ska bli väldigt kul. Känns som att det var ett bra tag sen jag var hemma sist. Hoppas bland annat på att hinna med att fiska lite kräftor och plocka svamp :-)...

Tacka alla ni som kikar in och ser hur jag/vi har det! Känns väldigt kul!

Ha det gött!

KRAM på ER
Maria

Hej Gumman!

Ha det så mysigt hos föräldrarna! Kram Maria

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress