Hanna

Söndag
Vilken 5 mil, vad kul att Sverige avslutade OS med ytterliggare en medalj. GO längdskidor!!!

Igår hade vi lite folk över på middag och såg på både melodifestivalen och 3 milen. Inge vidare startfält på melodifestivalens fjärde delfinal, om jag ska vara ärlig. Men det blev en väldigt trevlig kväll.
Så imorse unnade jag mig en lång sovmorgon....åh vad det är skönt att sova ibland.

Har tagit det väldigt lugnt idag, handlat och kollat på bil. Inte för att det är aktuellt att köpa någon ny bil just nu, men Bettan kommer inte hålla i all evighet så det är lika bra att veta vad vi vill ha när pengar och behov finns. Min kära sambo hade nog inte haft något emot att byta bil redan imorgon :-).
Har även kört ett drygt men kul spinningpass idag. Ska försöka komma iväg till gymmet minst 3 ggr den här veckan.

Inhandlade även lite blommor på Plantagen, 79:90 för massa orkidéer på Plantagen nu, så fick bli två stycken.

Ny arbetsvecka och ny månad imorgon. Mars, lite närmare våren, längtar verkligen. Här i Göteborg har det regnat i några dagar nu så snön har verkligen börjat försvinna, men ingen idé att hoppas på för mycket för verkade på nyheterna som att det skulle bli kallare igen :-(.

Nu ska jag kolla lite på hockeyfinalen innan det är dags att krypa till kojs!!
Sov så gott!!

Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress