Hanna

Framsteg!

I helgen har Freja gjort ett stort framsteg, i alla fall sett med våra ögon. Hon har gripit en leksak och hållit kvar i den. Vet inte om man kan kalla det lek än, men för oss är det STORT!!! Förstår att det kanske låter lite sjukt men de är de här små sakerna som betyder väldigt mycket för oss just nu :-).

 


Freja fick bland annat den här fina leksaken av Marie och Gunilla när det var här på en väldigt trevlig lunch förra veckan.

 


Lek i babygymmet.


Hela min dag idag har gått åt till att gå fram och tillbaks till BVC, först för en återkontroll hos min MVC sköterska och sen för en föräldrakurs. Föräldrakursen varade en timme och jag kan inte säga att jag lärde mig något alls under den timmen. Det som var kul var att se och träffa lite barn och föräldrar i samma ålder och situation. Freja var dock den enda som sov sig igenom hela timmen efter att ha varit vaken och skrikit under hela MVC-besöket istället. Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig. Men det blir ju bra ändå!!

 

Vilken vinter vi har fått. Nästan -10 grader i Göteborg idag. Även fast det är väldigt mysigt och kul med en riktig vinter kan jag inte låta bli att vara lite avis på min syster som åker till Thailand imorgon. Hade inte varit fel med lite sol och bad också :-).

 


Varma kramar i vintermörkret...

 

 

Jennie Almén

Åh, jag förstår precis hur du menar! Varenda liten sak de lär sig må verka obetydlig för andra men är jättestor för er som föräldrar! Ni har en helt underbar tid framför er med alla små saker hon kommer lära sig! Theo kryper nu och reser sig upp mot allt - han är för söt när den lilla rumpan guppar omkring. :-)



Kram på er

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress