Hanna

Uppsala
7 timmar tog det men nu är vi här :-).....

Vaknade natten innan vi skulle åka med en febrig liten tjej, men hon blev lite bättre under morgonen så bestämde mig för att åka ändå. Vilket var ett bra beslut, för hon sov nästan hela resan vilket hon inte skulle kunna gjort i en varm lägenhet hemma.....och väl framme hade febern försvunnit!!! Ibland har man tur!
Det är gott med glass och lite bär när man är sjuk och ute och åker bil.


Freja leker med mina gamla leksaker och mamma hittade även lite av Linneas och mina gamla kläder som var väldigt kul att få se. Freja stormtrivdes i klädlådan. Tyvärr var det mesta redan för litet, men det fanns några fina klänningar och lucianattlinnen som jag sparar.



Min gamla mössa....


Har blivit en hel del glas med vatten i värmen idag.


Nu laddar jag för första avsnittet av sommar med Ernst.. :-).

Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress