Hanna

Ett nytt år...
Nu närmar det sig starten på år 2014 och ska jag vara riktigt ärlig så har jag längtat. 2013 har självklart haft många fina minnen, men också många jobbiga perioder som jag inte längtar tillbaks till. Nu startar vi det nya året med nya tag, nytt jobb och nya förväntningar. Jag tror att 2014 kan bli ett riktigt bra år!

Senare får det bli en liten årskrönika, men just nu satsar vi på ett trevligt nyårsfirande, 2014, vi är redo!!

Eftersom dagen började med lite ändrade planer fick det bli ett besök på affären och även ett besök till svandammen för att mata ankorna, sen väntade korvgrillning till lunch och nu väntar snart nyårsbuffe och sen framåt kvällen lite chanmpange skålande.



 



 
 




 
 
 
 
 
Ett riktigt gott nytt år till er alla! Tack för att ni tittar in och ser hur vi har det, det gör det värt för mig att fortsätta berätta om vår vardag och våra stora och små steg in i framtiden. 
Vi ses igen år 2014! Skål och Gott Nytt år!
 
Stora kramar
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress