Hanna

En show, en efterlängtad show....
Igår var det en stor dag för vår lilla tjej, dansshow. Avslutning på dansen med flera grupper som skulle uppträda för föräldrar, släktingar och vänner. Vad Fredrik inte visste var att han skulle iväg på något helt annat just denna dagen. 

 
Så för honom blev det en väldigt nervös start på dagen....svensexan kom han inte undan.

Själv inväntade jag farmor och farfar som skulle komma och titta på showen och även hjäpa mig här hemma. Och som vi fick saker gjorda här hemma innan det var dags för dagens höjspunkt. Show! Frejas grupp skulle vara utklädda till smurfar, otroligt lätt tema eller vad säger ni.... Som tur var fick jag denna klänning av en kollega efter att jag berättat om mitt lilla dilema....

 
 
 
 

Hugo lyckades sova genom större delen av showen, men han hann i alla fall träffa på FunkyKids björnen innan det var dags att gå hemåt igen.



 
En väldigt nöjd tjej, som fick åka hem och titta på sin show på mobilen.
 
 
Vilken helg vi har haft framförallt Fredrik. Själv är jag mest nöjd med att vi hann få så otroligt mycket gjort.
Har hänt lite i huset den senaste veckan. Vi har tagit bort en oljetank i källaren vars rum nu kan användas som förråd. Vilket gjort att vi kan flytta dit lite andra saker. Så nu har även Hugo fått ett skrivbord i pysselrummet. Jag och barnen var på IKEA i torsdags och inhandlade detta,IKEA som fortfarande är ett favoritställe för barnen att åka till, tro det eller ej men en tallrikar köttbullar på IKEA står högt på listan.
 
Hoppas att ni har haft en bra helg.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress