Hanna

Ett solljus tips från IKEA
I år har vi införskaffat lite solljuslampor till trädgården. Så mysigt när det lyser där ute i skymmningen.
Har köpt dessa runda lampor på IKEA och hängt två stycken i vår stora lönn. Får bli fler bilder från uteplatsen senare. Är lite av mitt sommarprojekt att göra den mysigare.
 

Och på väg hem från Uppsala stannade vi på IKEA i Örebro, bra lunchstopp för barnfamiljer :-), och då inhandlade jag även dessa, som jag tror jag kommer försöka hänga på altanen.



Jag var egentligen ute efter den lite mindre varianten som även har en liten ställning till. De lyste så fint hemma hos mamma och pappa och lite mer lagom i storlek, men de var slutsålda. Verkar vara slutsålda på fler IKEA, så vill ni ha dem, tveka inte att köpa om ni ser dem.

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress