Hanna

Grattis Roxy!
Äntligen fredag!! :-)
Blev en tur ner på stan när jag kom hem från jobbet idag, missade självklart att köpa en del saker så måste ner imorgon igen...lite typiskt. Hade vart en fördel att provat alla kläderna inför bröllopet innan och inte efter jag var på stan....
Efter stan väntar milen i Skatås imorgon, måste ju få ihop mina 3 mil. Därefter är det äntligen dags att  börja göra sig i ordning för BRÖLLOP :-). Ska bli väldigt roligt och spännande att få gå. Har ju fått lite information om klänningen och håret och blommorna och lite andra småsaker innan, så blir otroligt kul att få se allt i sin helhet.

Idag är det ytterliggare en födelsedag att fira. Min systers hund ROXY fyller 4 år! Stort GRATTIS till henne. Vi har lovat att fira henne lite mer när vi åker upp till Mora om två veckor. Så tills dess får vi se till att ha köpt en liten present, kan tänka mig att det blir något ätbart.

Ska faktiskt gå och sova nu trots att det är fredagskväll. Ser framemot en väldigt efterlängtad sovmorgon...

Sov så gott och ha en underbar helg. Får uppdatera med bilder från bröllopet på söndag.

KRAMAR
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress