Hanna

27 dec

Nu börjar julen gå mot sitt slut och imorgon är det dags att åka tillbaks till Göteborg. Bettan är tankad och oljan är påfylld så nu är bilen redo för 48 mil. Håller tummarna för att fläkten fungerar bara, idag när vi åkte från macken fungerade den inte....annars blir det en kall färd hem...

Idag har jag hunnit med att se båda avsnitten av Ernst jul...missade båda avsnitten innan jul. Så fick istället försöka få lite inspiration till nyårsdekorationer :-). Vilket jag fick!! Får se om det finns tid att göra något bara.
Vet inte om jag har talat om vad vi ska göra på nyår, om inte så kommer vi att fira det uppe i Mora i år igen. Hoppas på att kunna åka lite skidor också! Magnus och Emma ska även följa med oss upp i år, ska bli jättekul!! Vi får alla bo hos min kära syster och Martin. Så blir bara ett snabbt stopp hemma i Göteborg innan det är dags att packa väskan mot Sollerön...skidorna har jag redan där!!

Så lite bilder från gårdagen och dagen...


Kalkonmiddagen igår....otroligt gott med kalkon. Borde äta det oftare.


 
Gissa vilket djur dessa spår kommer från??? (Lodjur)



Har fortfarande inte vågat ta steget ut....men snart går det nog!!


Helt otroligt vad dagarna kan gå fort utan att man egentligen hinner med att göra något, eller så är det kanske just det som kallas att vila upp sig. Känner mig i alla fall otroligt utvilad nu. Redo att komma tillbaks till Gbg och ta tag i allt vad som behövs göras. TACK mamma och pappa för en mysig och trevlig julhelg!!


KRAMAR

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress