Hanna

Shopping!
Har ju glömt att visa mina nyaste klädinköp:

Tröja från indiska, kofta från frk, åhlens. (Finns en väldigt lik kofta på H&M, jag och Johanna skulle beskriva våra nya koftor på jobbet förra veckan och insåg ganska snart att de måste vara otroligt lika).

Idag inhandlade jag bland annat det nyaste nummret av Jeanne d´Arc living. Så det blir lite kul läsning att se framemot i veckan.

Nu ska jag inte handla mer på ett tag…känns som att jag lyckats spendera en hel del pengar de senaste dagarna. Nu får jag spara resten till semestern :-). (Ska inhandla lite lecakulor och en ros på torsdag bara).
Inhandlade även en födelsedagspresent till min kära pojkvän idag, födelsedagen är inte förrän den 23 augusti, men visste redan vad jag skulle köpa så lika bra att göra det med en gång. Nu gäller det bara att lyckas hålla den gömd i några veckor.

Imorgon ska jag fokusera på mat…har lovat Fredrik att  jag ska göra en tvårätters middag på torsdag. Ska ta upp kräftor från frysen som jag ska göra förrätt av och sen får jag se vad det blir till varmrätt. Tänkte ta fram lite kantareller från frysen också, så något med kantareller får det bli :-). Några tips? Försöker äta upp så mycket som möjligt från frysen så att vi kan fylla på med lite mer bär och svamp nu till hösten, kanske lite kräftor också…

Nu ska jag hoppa in i duschen, har inte hunnit in där sen träningen.

Sweet dreams!

Kramar
Suma

Kantarellpaj är gott!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress