Hanna

Halloween i Hovenäset..

Allhelgonahelgen närmar sig sitt slut. Vilken helg! Väldigt trött idag men ändå väldigt nöjd med helgen.



Hann med lite pyssel. Gjorde min första Halloween pumpa och hann även med att binda en krans. Glömde dock resten av mossan jag plockade så den mosskransen jag tänkte binda här hemma får jag vänta med...


Sen var det dags för årets Hummerskiv (premiär för mig) i år med Halloweentema.

 


Otroligt gott med både Hummer och räkor. Jag fick hålla hårt i mina horn så de inte försvann (tack för lånet Johanna, de är i säkert förvar nu :-) )

 

TACK alla för en super helg, och stort tack Maria och Henke för en väldigt trevlig och kul Hummerskiva. Jag har verkligen missat något de andra åren!

 

Hoppas att ni alla har haft en minst lika trevlig helg med en hel del bus och mycket godis.


Dessa söta tjejer knackade på hos oss innan vi begav oss till festen.


Nu är det snart dags för Djävulen bär Prada på 4:an.
Imorgon börjar nedräkningen...

KRAMAR

 

 

 

 

 


Maria

Tack för en trevlig lördag sötaste djävulen ;-)

Kram Maria

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress