Hanna

En mycket bättre start...
Imorse ringde klockan som vanligt. Så idag har jag varit lite mer aktiv än igår. Hann med en löpartur i Slottsskogen när jag kom hem och sen har jag handlat och bakat kakor. Det är jag som ansvarar för fikat på jobbet på torsdag, Chocolate chip cookies blir det. Men jag måste nog baka en sats till imorgon....vill ju inte att det ska ta slut om någon blir sugen på att ta två :-).


Se Recept till höger för recept :-)


Fredrik är på fotboll IFK-Halmstad. Var inne på aftonbladet och kollade och det såg ut som att IFK låg under....inte bra. Håller tummarna att Hysén kan peta in ett mål till....annars blir det nog inget SM-guld i år. Tycker det ska bli lite hemskt med AIK-matchen på söndag...de brukar ju inte ha de trevligaste supportrarna. Tycker nog inte att Fredrik borde gå och se den, men det kanske är lite töntigt av mig.


Har glömt att visa mitt nya fat från Indiska. Tänkte ha massa blockljus och mossa på det till jul. Fick tipset från Drömhem och trädgård.


Såg precis på aftonbladet att IFK kvitterat nu....hoppet lever kvar! Go Hysén!!

Nu ska jag se Desperate Housewives!

Sköt om er!

Kramar från mig...



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress