Hanna

Mitt i veckan...
Regn och rusk, väldigt omotiverande. Har spenderat en hel del tid framför TVn idag samtidigt som jag har bläddrat i en hel del tidningar för att hitta inspiration till att ändra om lite här hemma. Bland annat vill jag byta gardiner i vardagsrummet, men det var svårare än jag trodde att hitta bra bilder på fönster med gardiner, många har skippat gardiner helt eller så syns det inte på bilderna. Har i alla fall hittat två alternativ som jag ska kolla efter...
Måste säga att Grey´s börjar bli dåligt nu....snart har alla dejtat alla!! Lite tråkigt för det var ju så otroligt bra de första säsongerna, men så är det väl kanske med alla serier... Däremot tycker jag att den arga snickaren är riktigt bra.


Blommorna från födelsedagen är fortfarande väldigt fina!!!


Imorgon blir det ett besök på stan, fika med Sofia A och förhoppningsvis lite shopping :-). Vill även hinna med ett besök på Plantagen innan helgen, men får se om det hinns med. Finns ju en väldigt bra blomaffär i Hunnebostrand också.

Sov så gott!!

Kramar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress