Hanna

Nya bilen!!
Då var måndagen avklarad....känns skönt. Pollenallergin har börjat släppa, misstänker al, hassel eller videpollen, så idag blev det en liten promenad i slottsskogen efter jobbet. Måste ju få upp flåset igen plus att det snart är dags för Vårruset. Vi har ett lag på jobbet som ska ta oss runt och sen ha en liten mysig picknick. Ska bli väldigt kul. Men blir nog gång för mig, om jag inte hinner köra igång med löpningen väldigt snart. Är bara 5 km så inte omöjligt att jogga sig igenom om jag orkar.


Ser ni den gula linjen??

 


Så här fin var den när man kom närmre!


Den nya bilen går suveränt. Behöver nog lite mer körning för att känna mig helt bekväm i den, fortfarande lite orolig med avstånd när jag ska parkera, men det kommer nog med tiden :-).


Nya bilen!

Har inga större planer för veckan mer än Hovenäset i helgen och en tur ner på stan ska jag nog försöka hinna med.

Ha en trevlig kväll!

Kramar
Linnea

Åhh vad fin bilen är man kanske får testa den nästa gång vi träffas ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress