Hanna

SnöSLASK
Hade tänkt gå och träna idag, men jag orkar inte gå till gymmet i allt regn/snö slask. Känner mig väldigt lat. Funderar på att göra lite armhävningar här hemma istället hehhe.... tror inte att det blir av heller.

Igår ringde Helena (en kompis som jag pluggade med i Linköping) och berättade att hon var i Göteborg. Superkul! Så jag var nere på stan efter jobbet och möte upp henne och sen körde vi lite hämtmat hemma hos oss. Tummen upp för alla er som passar på att göra lite spontanbesök när ni ändå är i stan :-).


Tulpaner, visste ni att namnet tulpan härstammar från det persiska ordet för turban. Alltid lär man sig något nytt.


Vill även passa på att tipsa om en inspirerande blogg som Balders Hage har. Just nu har de även en tävling, som jag tycker ni ska anmäla er till. Det har jag gjort, så hoppas hoppas hoppas på en vinst.


Ha det gott i snön eller slasket, verkar vara lite olika beroende på var i vårt avlånga land som man bor.

KRAMAR

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress