Hanna

Premiär på Liseberg!
Ewa och Kelle stannade kvar lite extra så vi hann med en tur till Ikea och Liseberg igår. Och någon gång händer det...jag passade även på att ta mig en löpartur. Blev inte så långt och jag gick i alla backar, men jag var i alla fall ute och rörde på mig :-). Får otroligt ont i höfterna, ljumskarna och knäna när jag springer så jag behöver nog bygga upp lite muskler där.

Jag inhandlade mest förvaringslådor till Hovenäset på IKEA. Det hölls även en tyst minut där inne klockan 12:00 igår, precis som det säkert gjorde på flertalet andra platser. Det är helt ofattbart hemskt det som har hänt i Norge, hur kan en människa göra så mycket ont?






Var nog extra mycket folk på Liseberg igår när det även vara Lotta på Liseberg senare på kvällen.


Kaniner!




Självklart hör det även till att köra en 5-kamp och chokladhjul när vi är på Liseberg. Slog ihop våra biljetter på chokladhjulet och lyckades faktiskt vinna två påsar med Daim. Behöver nog inte tala om vem det var som vann 5-kampen :-). Väldigt nöjd!!



Lite regn men mestadels uppehåll.



Middag!

Freja fick även göra ett premiäråk på Liseberg, fick bli Farfars bilar med Farfar så klart :-).


Freja älskade det, skrek och tjohoade hela vägen!!


Hade gärna åkt ett varv till!!

Hoppas att vi hinner med något mer besök på Liseberg i år, får passa på när semestrarna slutat och antalet besökare minskar. Liseberg ligger ju trots allt bara en 20 minuters promenad bort.
Tack för en väldigt trevlig kväll Ewa och Kelle!!

Ha en skön dag!
Kram på er!
Sabina

Hejhej



Undrar om du la något i förvaringsskåpen där? Undrar isf hur stora dem skåpen är. Ville gärna har ett svar innan fredag.

Svara gärna till min hotmail. [email protected]

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress